pondělí 6. února 2012

Baletky - padedééé, grand pliééé :o)))

To, co lidé nazývají štěstím, je okamžik, kdy přestanou mít strach ... Gilbert Cesbron

12 komentářů:

  1. Krásný začátek nového týdne! Vladěnko,baletky jsou úúúžasné... jak ty to jen děláš, že dokážeš pokaždé rozehnat chmury, pofoukat bolístky a potěšit!
    P.S.: Zaječička 1 nebo 3 je k mání? A objednala bych i kluka - do páru, jestli to bude možné...
    Děkujiiii Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Sehr sehr schön!!!

    Very very wonderful!!!

    Grüße aus Deutschland,
    greetings from Germany,

    Biene

    OdpovědětVymazat
  3. Baletky jsou nádherné-jemňounké a roztomilé!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Vladěnko,
    ty teda jsou krásné :-)
    Úplně jak z labutího / zaječího / jezera ;-)
    Za kolik je jedna taková zaječice - baletice ?

    OdpovědětVymazat
  5. Áááááááááááááááááách.....Vladíííííííííííí, to je zase krásy, to je pohlazeníčko pro naše dušičky :- )))) Ty moje dvě cácorky taky pořád jen tančí a vznáší se v tylových sukýnkách, těm by se tedy zaječičky móóóóóóc líbili...a mě tedy takééééé. Hned bych nějakou brala....že bych se taky jednou sama pokusila????? Jenže originál od Tebe je prostě originál :- ))))) Mám co rozmýšlet, protože ta tylová spodnička....ach, ach :- ))))
    Vladi...a jak pravdy je v té větě...já mám strach z mnoha věcí, že nejsem dost dobrá máma, že nejsem dobrá úča a teď momentálně mám strach, abych obstála před inspekcí ve škole....A pak přijdou okamžiky...láskyplné objetí, jedničky na vysvědčení mé holčiky...mé už velké školačky...a strach je zas chvíli pryč. Pro mě jsou štěstí právě nejvíc moje dvě holčičky. A Tobě děkuju za připomenutí, že život stojí za to, že strach se dá překonat a že štěstí mám a že ho mám hóóóóóóóóóóóóódně :- )))))
    Krásný den všem, Venda

    OdpovědětVymazat
  6. Achooja ženy, huš jsem tu za Vámi dloohou nebyla a je mi po Vás tůůze smutno. Není den, kdybych na Vás nemyslela a nevzpomínala ... Moc moc mi chybíte :o). Doufám, že se máte všecky moc príma a že nějaký ty mráčky na nebi rychle odfoukáte pryč.

    Vladěnko ... teda holky zaječí ... ty teda zase jsou ... nádhera! Že mě u Tebe na návštěvě hned napadají rýmy a je mi dooobže :o) ehmmmm
    Já chtěla bych být baletkou,
    mít jednu, druhou nožku gumovou.
    Já chtěla bych umět padede
    s lehkostí překrásné labutě.
    Já chtěla bych tančit grand plieéé
    a vznášet se jak motýl po nebi.

    HOlkyy ahoooj mažu na kutě .. to ranní vstávání a noční nespaní mě ubíjí. Přijdu zítra papa .. Vaše Jíťa Jitule

    OdpovědětVymazat
  7. Hola, te escribo desde España. Admiro mucho tu trabajo, es precioso. Me gustaría saber como podría conseguir el patrón de los conejos. Un saludo.
    Mi correo es maribelfrias@movistar.es

    OdpovědětVymazat
  8. Vladiiii! Velmi krásný Králík ... něžný Romantický))
    Objetí, Natalie)))

    OdpovědětVymazat