sobota 10. srpna 2013

Zajíc Adélka - pro miminko, na přání :-)



Klid srdce...

Príma spokojené, pohodové a veselé lidi, 
to mé srdce rádo vidí...
Kdo se o tu radost ze života neošidí,
to co rozdává, tak to taky sklidí...
A tak se nenudí,
nezávidí a neprudí...
Snaží se s láskou žít,
a tak pociťuje radost a klid... :-)

/Honza Volf - ten, co neumí hrát golf/

12 komentářů:

  1. Люблю этих заек!:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Очень милые зайки )))

    OdpovědětVymazat
  3. Perfeito projeto, parabéns pois tudo o que você faz é fantástico.
    Abraço, Fernanda.

    OdpovědětVymazat
  4. Super naprawdę...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé. Jsem těhotná a úplně mě to dojalo :) Ach ty hormony :)))
    Moc hezké naaranžování fotky.

    Já s blogem teprve pomalu začínám. Ráda bych Te pozvala. Třeba ti padne do oka ;) Budu ráda za návštěvu a zapojení do soutěže. Právě na něm probíhá hra o náušnice z FIMA. Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat
  6. Hola Soy Isabel,me encanta tu blog y te tengo en mis blog favoritos.Felicidadespor las cosas tan bonitas que haces, te invito a visitar mi blog.( La Tetera de mi madre.)

    OdpovědětVymazat
  7. I já tyhle lidi ráda,
    beru je za kamaráda,
    přátele i dobré známé
    a jsem ráda, že se známe !!!!

    /Markéta - s jemnou duší poeta, nebo že by popleta ????/





    Vladi, nádherná zaječice !!!! Marki

    OdpovědětVymazat