pátek 14. března 2014

Brzy budou VELIKONOCE :-)

Venku je cítit jaro, konečně :-)

Krásné počasí mě naladilo jarně a pustila jsem se zase do zajíců, bo Velikonoce už se blíží, víme …
Budu se snažit nechat nějaké i "volné" IHNED k mání, pro vás :-)

Přeji krásný slunečný den vám všem!!!


13 komentářů:

  1. Vladěnko, počasí jako stvořené pro jarní ušáky! Přeji pohodové a slunečné dny, Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy ta je nádherná.Máš moc šikovné ručičky a jarem to opravdu voní,už by to tak mohlo zůstat.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle tvoje zajíce,
    ty mám ráda velice !!!
    Protože jsou tuze krásní,
    tak je chválím touhle básní !!!!!

    Vladi, jsou nádherní ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná zaječí slečna! Úspěšné zaječí tvoření.
    Jestli máš chuť, přijď se na můj blog zapojit do soutěže. Můj blog oslaví příští týden 1. narozeniny a tak jsem na jeho počest uspořádala velkou soutěž! Můžeš vyhrát jednu ze tří knižních novinek z edice TOPP, což určitě stojí za to: Velká soutěž o TOPPku - Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat
  5. There are so cute! I Love it!
    Do you have cut-out of these rabbits? I wont to make one for my daughter.
    If you can, please send mi in e-mail. salonemilia@gmail.com
    Thank you.

    OdpovědětVymazat
  6. Ogromnie fascynujące miejsce i wspaniale czyta się twoje wpisy :) Oczekuję na dodatkowe oraz zapraszam do siebie na moją stronke on-line - prawdopodobnie jeszcze nie raz tu wejde poczytać twojego bloga ;-)

    OdpovědětVymazat