sobota 19. července 2014

… pro naše "Slunce" nejmenší :-)


Srdečně vás všechny zdravím v tento prázdninový čas :-)
Po delší době jsem se dokopala alespoň k fotce - tvoření stále čeká…
Zatím občas spíchnu něco pro miminko, tzn. muchláčka, polštářek, pytlíček na nezbytnosti atd. -  takové ty nepotřebné maličkosti - co by mělo mít každé spokojené miminko :-)
Tak vám všem krásné prázdniny a v září jsem zde ;-)



8 komentářů:

  1. Qué preciosos! me encnataría aprender a hacerlos.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný blog,jste ohromně šikovná.Moc se mi u Vás líbí.Krásné léto.Renča

    OdpovědětVymazat
  3. Как же мне нравится эта симпатичная компания!

    OdpovědětVymazat
  4. Ho scoperto oggi il tuo blog: ma quanto sono belle le tue creazioni????
    Sei veramente brava!
    Baci Maria

    maria-mylittledream.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  5. Complimenti a Le Monde des Creations, tutto cio' che crei è stupendo bellissimo ed elegante!!!
    Ti invio la mia mail così potrai rispondermi io non ho un mio blog, volevo chiederti se le tue creazioni sono in vendita??? oppure i cartamodelli???...............mia mail: fulz_mela@alice.it GRAZIE ...Carmen Milano Italia

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný zajíček :) Všechny Vaše výrobky, Hajánci a Tildy se mi moc líbí. Nedávno jsem se také o jednoho Hajánka pokusila ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ME ENCANTAN TODOS!!!!
    PRECIOSOS.
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat