pondělí 23. listopadu 2015

Když potká sob soba...

Když potká sob soba, mají radost oba...
Když se potkaj tři sobi, tak se radost násobí...
:-)



15 komentářů:

  1. Tak ti jsou úžasní!Nádherná dekorace,hned bych si vybrala.
    Moc zdravím a přeji kouzelný nadcházející adventní čas.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee Zuzanko - a já bych si u Vás taky vybrala :-D
      Jinak jsou k mání, ihned k odeslání :-)
      Také přeji krásné dny a Vánoční čas, děkuji! :-)

      Vlaďka

      Vymazat
  2. Zdravím,jsou úžasní!!!!Smekám nad Vaší zručností))))).Ale přesto jsou mé favoritky Vaše andělky♥ a skřítci.Přeji Vám krásný a poklidný adventní čas.Šárka♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji, Šárko!
      Já občas holt potřebuji udělat také něco jiného ;-) - abych nebyla uskřítkovaná, uzajícovaná a uandělkovaná (tam to hrozí nejvíc)
      Přeji krásný adventní čas a ZDRAVÍÍÍÍÍÍÍ :-)

      Vlaďka

      Vymazat
  3. Vlaďko,
    jsou úžasní a přijeli už i na saních :-)
    Klidný před adventní týden!

    OdpovědětVymazat
  4. Ha, ha, ti mě tedy pobavili :-) jsou opravdu nádherní. Přeji báječné dny. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky - mě taky baví :-)
      Přeji krásný adventní čas a ten klid :-)

      Vymazat
  5. The three are so beautiful!!!
    Lovely wishes,
    Anja

    OdpovědětVymazat
  6. Olá , que blog mais lindo...Parabéns !!!... Já estou seguindo... Aguardo sua visitinha ... me siga,ok? Bjos!!!

    OdpovědětVymazat