čtvrtek 18. května 2017

N e p u s t i l o :-)


Pletení mě nepustilo - babička by ze mě měla radost! 
Šití muselo stranou, neb s nejmenší vydrou se toho moc ušít nedá, víme :-)))
A protože nevydržím nic nedělat, oprášila jsem jehlice (no vlastně ty stoleté a rovné vyhodila a nově se musela vybavit - pokrok nezastavíš a i v jehlicích se to neuvěřitelně pohlo vpřed)... 
Vzala jsem po letech do rukou pletení  - to se dá totiž jednoduše odložit, když dítě zavolá: "maminkooooo komíííííííín" nebo vzít třeba na hřiště :-DDD
A jaké milé zjištění, že můj nejoblíbenějším "pletací" obchod ZDE mám za rohem, neb ho vlastní sousedka ;-)))

5 komentářů:

  1. Awesome blog. I enjoyed reading your articles. this is often truly an excellent read on behalf of me . I even have bookmarked it and that i am looking forward to reading new articles. continue the great work!

    OdpovědětVymazat
  2. Thanks for this post. In need cheap assignment help uk just make a call to Assignments Planet for professional assistance and fast turnaround time.

    OdpovědětVymazat
  3. Great Blog!I have read this blog since last night.It was aamzing.We are offering the best online how long should a dissertation literature review be to help the students.

    OdpovědětVymazat