sobota 15. května 2010

Andělka 70cm

... pro maminku jedné odvážné maminky, neb nechala výběr, typ, barvy a vůbec všechno na mě ... A já jí tímto moc děkuji, neb taková práce mne těší ze všech nejvíc, když mám volné ruce a mohu tak popustit uzdu svým vášním a fantaziím ... chiiiiiiiiiii ...
... chudák dáma andělská, nejde ani pořádně nafotit, protože venku to vypadá, že každou chvíli začnou padat zase trakaře ... KVĚTEN JAK VYŠITÝ ...
Vzala jsem jí automatem, tak že kvalita fotek nestojí za moc ...
 PŘEJI VÁM KRÁSNÝ DEN, I KDYŽ UPRŠENÝ A STUDENÝ ....
BUDE LÍP!!!

8 komentářů:

  1. VLADĚNKO , BUDU SE OPAKOVAT ,ALE ZASE JE TO KRÁSA KRÁSNÁ . PRÁVĚ ŠIJU ,JEN JSEM ODBĚHLA ..
    MĚJTE PĚKNÝ VÍKENDÍK .

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vladěnko, andělínka je krásná :-) moc se ti povedla :-)
    U nás je strašná zima, terasa se pomalu dělá, ale je mi jich pracantů líto, v takové strasné zimě :-( Vypadá to, že když nás nebude chránit před sluncem, tak alespoň před deštěm :-))))
    Papa a přeji krásný víkend
    Kač

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Kačí, no my topímeeeeeeeeeee, to je mazéééééééc, v květnu :o)
    Moc na tebe myslím, jakpak Ti asi je zlato ... Na mě něco vlezlo, bojuji s viry a přitom šiju jak o život, tak to mám vždycky, neumím se zabývat sama sebou (jako mužský chiiiiii :o) ... jako že mi něco jeeeeeeeeeeeee :o)
    Ti umírají i na rýmu, žeeeeeee???
    ... chiiiiiiiiiiiii :o)
    Na terásku už se moc těším, jak se tam v létě všichni vyvalíme a děti budou kolem lítat jak divoši a divošky :o)
    Pozdravuj Magdulku a tu její smečku dětí :o))))))))))
    Páááááááá broučkůůůůůůůůůů :o)

    Tvoje Vladuš

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Bóďo, no moc moc děkuji za Vaše časté návštěvy ... těší mě, ře se Vám líbí mé hraní s jehlou a nití :o)... já tomu říkám PÍCHÁNÍ DO TEXTILŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮ :o)
    Už se těším na Vaše výtvory :o)
    Přeji krásný zbytek víkendu :o)

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  5. Vladi, je hezká, ale to snad už nemusím ani opakovat, máš to hezky v ruce a taky v hlavě - fantazie ti rozhodně asi neschází.
    Příjemnou sobotu
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je překrásná! Moc se mi líbí její šatečky.

    OdpovědětVymazat
  7. Vladí,je přenádherná,kouzelná,jemná,krásná! máte andělské ručičky. Díky,že jste.

    OdpovědětVymazat
  8. Vladíí zase to máš všecko moooooc krásné. Hele ženo našij i nějaké velikánské sluníčko ... u nás furt chčije a máme povodeň ... naši barák pod vodou :o( ... tak by se trochu tepla a slunka šiklo na . Měj se duše moje milá přemilá. A všem vodou postiženým přeji hodně síly, naděje a víry, že bude zase dobře. :o)

    OdpovědětVymazat