pátek 2. července 2010

Anna - Marie

... trocha odreagování od toho "jahodování" :o)

6 komentářů:

  1. Krásná ... opět není co dodat. Snad jen že ta fotka v růžích je kouzelná :-)
    Krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný dobrý den Věrko, děkuji za pochvalu :o)
    Ta růže je 3 metry vysoká - naroubovaná, na jaře jsem jí kompletně ostříhala, protože to byl už strom jak hrom :o)
    Je fakt, že už jsem slyšela i názor, že to není snad možné, že je živá, působí tak trochu jako KÝČ :o))))))))))))) ... ale je to naše pýcha :o) ... a jak voníííííííííííííííííí :o)
    Přeji krásné letní dny :o)

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoooj Vladěnko Andělko!
    Ta růže snad opravdu nemůže být živá!???
    Ty nejen že tvoříš úžasné anděly, v noci nespíš, ale dokážeš i tohle vypěstovat? Jak ty to teda děláš, to je mi zááááhaaaaaaadaaaaaaaa :o)) Já měla stromkovou růži dvakrát a dvakrát mi pošla, chuděrka. Pokaždé, když jdu do zahradnictví, stojím u nějaké a přemlouvám manžu, ale on vždycky říká už fakt nééé :O))
    Je to nádhera! A andělka samo taky :o)
    Krásné sluníčkové letní dny
    papa
    Tvoje
    Lucinda

    OdpovědětVymazat
  4. E' un vero amore, complimenti i tuoi angeli mi rapiscono sempre!!!
    Felice w-end, Anna.

    OdpovědětVymazat
  5. Vladěnko...o tom, že umíte šít neodolatelně kouzelné andělky už všichni dobře víme, ale že k tomu jste ještě tak zdatná pěstiltelka??? Neuvěřitelnéééééééé :-)))) Ta růže je skvost, snad se jednou dočkám a budu mít možnost si nějakou takovou krásku vypěstovat, to pak nejspíš přijdu na rady :-))))) Krásný prodloužený víkendík, užívejte sluníčka, pusýýýýý Venda.

    OdpovědětVymazat
  6. Wunderschön der Engel mit den Rosen.Herzlichst Jana

    OdpovědětVymazat