úterý 20. července 2010

Jedna narozeninová, pro Lidunku :o)








... nejvíc mě pobavilo: " a Vladí, hlavně ten účes na Gosíkovou" - přání se mají plnit a tak tady je ten účes na Gosíkovou :o)))))))))))))))))

Všechno nejlepší k narozeninám Liduš :o)

7 komentářů:

  1. Vlaďoušku,
    tahle je kouzelnáááá :o) taky zbožňuju tento účes s mašličkama :o))
    Už asi týden se Ti chystám napsat maila a ještě jsem se k tomu nedostala :o(
    Dneska to napravím
    Pěkný den má milá
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky zaltíčkoooooooooooo, to víš, že písni :o)
    Já sjem dneska vzhůru od 5 od ráda, pilná jak včelka, vždyť to znáš, 3 DĚTI - o tom víš své :o) ... jooooooooooooo prázdniny jsou náročné :o)
    Přeji vám domů všem krásný den a už se těším na řádky od Tebe :o)
    Páááááááááááááááááááááá zlatoooooooooo :o)

    Vlaďka a spol. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vladěnko - Blanko,

    ta je opět nádhernáááááá. Ty jsi kouzelnice. Hotové pohlazení pro naše očka.

    Přeji Ti krásný den - u nás ještě nesvítí.

    Pá zdravíme všechny
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  4. :))))))))))))))))))) Gosíková je totiž hvězda :)))))))))))
    teto nemaj povlečeníííííííííí :((((((( prý daj vědííít až bude. Krásný den pááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  5. Krasna panenka,jsi opravdova sikulka!!!Romca

    OdpovědětVymazat
  6. Vladěnko,z celého srdíčka vám děkuji za přenádhernou andělku! Jsem dojatá k slzám.Děkuji i za přání k narozeninám.Ty vlásky jsou boží.Já jsem moc štastná! Máte zlaté ručičky i srdíčko! Ještě jednou moc děkuji a ,at se vám daří!Jste užasná žena! Andělka od vás bylo mé největší přání a splnilo se mi.Přeji krásný večer! Lidka

    OdpovědětVymazat
  7. jéjejej.....no ta je nádherná....a vlásky prostě nemají chybu. Já s nima věčně bojuji, ale ty Vaše jsou dokonalost sama a andělce moc sluší. Že přeji Lidunce vše nej nej .
    Janakar

    OdpovědětVymazat