úterý 12. října 2010

... na přání pro Alici :o)


... a jedna dlouhodnožka přírodní na přání ... pro Alici :o)

6 komentářů:

  1. Chtěla bych mít tak krásné dlouhé nožky...jak ona...krásná a přírodní...ta by se líbila asi i manžovi....Vladí...to mi teda řekněte, jak to stíháte...takovou parádu, která se u Vás přes noc vždycky narodí...to nemá chybu....Já v noci ušiju jednu PONOŽKAJDU...a hlava mi padne na její žinylkovou kočičí hlavu....a nevím o světě...a Vy zvládnete takovou parádní ANDĚLÍNU... a krásně nafocenou....NEŠLO BY VÁS NAKLONOVAT....ha, to je vtip....Andělka je krásná a já přeju aby se dařilo krásně i dál....to mi to kafíčko u Vašich fotek ned líp chutná...Kája:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dobré ránko Vladěnko,

    něžná krása z Tvých kouzelných ruček. Miluju Tyhle rána,
    děti si tu hrají, sluníčko svítí a já koukám jak se zabarvuje listí lip. A mohu si tu chvilku juknout k Tobě na blog a pokochat se.

    Krásné dny Ti přeji má milá.
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  3. Jak to Vláďa stíhá a dělá?? Neděláá - má na to skřítky...chudáčci malí, musejí makat celé noci, až se jim z čepiček kouří...Tak a teď už to víte....Žaneta:-)
    p.s. taky si dávám tady kafe, a místo smetánky tady ty sladkosti...dneska opět chutná...mňam mňam...

    OdpovědětVymazat
  4. Te quedó realmente preciosa!!!!! besos

    Chelo

    OdpovědětVymazat
  5. Krása krásná, nádherná :)Jsi maminka šikovná....
    papapa, Jituš

    OdpovědětVymazat
  6. Der Engel ist WUNDERSCHÖN geworden! Herzlichen Glückwunsch!

    Liebe Grüße
    anke

    OdpovědětVymazat