úterý 9. listopadu 2010

Dlouhonožky :o)




16 komentářů:

  1. Ой,какая красота !!!!просто чудо !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. They are beautiful !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Holky dlouhatý jsou jako vždy ňůůůňovíííí ... ale co mě dnes uchvátilo .... jsou ty tvoje zásoby láteček ... ooo to je pokochání ..ach ach ach.

    Vladůůš a přiznej barvu ... že to jen malá část .... tvých pokladů, viď? :o)

    Hezký den všem

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jitýkůůůůůůůůůůůůůů :o)
    ... no to víš že je to jen tak 1/6tina, bych řekla ........... jsem na látky :o)
    Až si v dílně uklidím, někdy vám to nafotím ženýýýýýýýýýýýýýýýý :o)
    Přeji všem krásný sluníčkový den, u nás už od rána krásně svítí :o)))))))))))

    Vlaďka a spol.

    OdpovědětVymazat
  5. Vladěnko a Jíťo,

    moc Vás zdravím. A tohle je teda bomba. Slintám, slintám nad látkama. A ty dlouhonožky - k tomu není co dodat.

    A děvčata, dnes se mě o Vás zdálo. Vymetaly jsme starožitnictví, antikvariáty a staré půdy. Chiiii

    Zdravím a přeji krásné dny.
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  6. Tak si říkám "kurňa":),kde berete tu energii?A už to vím v práci...Je to úžasné,sice dnes píšu už podruhé,ale nedá mi to..prostě ta energie tady je ...Moc krásnéé,a sluníčko je paráda,hned vše vypadá veseleji:)))Raduš

    OdpovědětVymazat
  7. Hihi,to vypadá na dvojčata:-)A ty dlouhééé štíííhléé nožky-ještě že to nevidí Diana Kobzanová,by mohla závidět,že má někdo delší než ona:-)
    Stejně jako Jíťa,třeštím oči na tu zásobu látek!!Neskutečné-a jak jsou vykomínkované..Naše profi armáda by měla vyslat misi k Vlaďce,ať vojáčci ví,jak na to:-)
    p.s.všem slunečné úterý-u nás krásně,i když větrno...Žaneta:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem dnes na chvilenku u Vás v mezičase v prácííííííííí.....hihihihi..... kluci mají práci a já prostě musela hodit očko na Váš blog :-)))))) Odpoledne máme pedagogickou radu, tak mě ještě čeká náročný den a vůbec celý týden, protože ve čtvrtek jsou zase třídní schůzky a ne vždy je to příjemné sdělování. V práci bojuju...hodně sama se sebou..... trochu mě to táhne jiným směrem. Raději bych měla nějaký obchůdek s krásnými věcičkami, k tomu nějaké vlastní tvořeníčko a více času na vlastní děti, manžela...tedy na RODINU. To mi chybí a stýská se mi. Ale při pohledu na Vaše dnešní krásky mi vtéká do těla ta úžasná pozitivní energie...moc moc děkuju. Dlouhonožky jsou přenádherné, uchvacují mě svou andělskou čistotou...děkuju za to příjemné zpestření dnešního dne...papááááá a pusy vám všem... Vaše učitelnica Venda

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj holčičkýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý :o)
    Moc Vám DĚKUJI za pochvalné komentáře a za pozdravy :o))))))))
    Tož já na vás všechny také myslím a pořáááááááááád :o)
    jsem se musela smát, Sabríkovi z nás huš malinko "hrabéééééééééééé" ... když jí ve snech vymetáme půdu :o))))))))) s Jitůůůůůůůůůůůůůůůůš :o)
    Doufám a pevně věřím, že nám tady bude stále tak krááááááááááááásněěěěěěěěěěěěěě :o)
    A zimu společně prožijeme a přežijeme :o)
    Vendy a vydržáááááááááď to várišč učítělnica :o))))))))), bude líp :o)
    PŘEJI VŠEM KRÁSNÝ ZBYTEK DNE, VEČER A NOCI :o)

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  10. No koukám ženy, že nám ta naše Vladůůš pěkně zamotala hlavy a troufám si říct, že i život celkově ... aspoň mně tedy ano :o) a krásně ... hodně hodně hodně krásně.

    Sabríííí ale kdyby byl ten tvůj svět realita .. hmm to bych brala. Mně se hodně sny zdají ... někdy i takové "předtuchy" ... a docela často vyloženě sním ... zdá se mi o věcech, které by mi udělaly radost, které bych chtěla ... Ale čeče že bychom spolem vymetaly půdy nebo bazoše ... toóooož tam jsem ještě nedošla :o) .. Ikdyž pravda o věcech třebas z MMB se mi už párkrát zdálo.

    Vladíí neboj zimu přečkáme .. spolu a krásně .. já mám teda zimu ráda, tedy pokud je sníh, mráz .. prostě ta pravá Ladovská zima .. a my doma pěkně u kamen :o)

    Vendulko já Vás upřímně obdivuji a klaním se k zemi, že máte v dnešní době na tu bandu nervy.
    Holky musím

    OdpovědětVymazat
  11. Die sind ja süß die beiden zum verlieben.
    Liebe Grüße Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Vladěnko a Jituško...ze srdce děkuju za včerejší nemalou podporu. Jituško nesmekejte, nervy na to totiž zatím vůbec moc nemám a hodně bojuju a já sama cítím velkou úctu k ostatním kolegům, kteří si umí zachovat chladnou hlavu a být trochu nad věcí...já vše příliš prožívám, nad vším přemýšlím, zkrátka neumím vypnout. Ale jsem moc ráda, že jsou místa, kde mohu mluvit otevřeně o svých pocitech...člověku se uleví. Holky moje zlatý milovaný...snad Vás tímto oslovením neurazím...ale MÁM VÁS RÁDA :-))))))))Venda

    OdpovědětVymazat
  13. Venduš ... dyť my TĚ i všecky ostatní pravidelné i nepravidelné pisatelky, obdivovatelky ... máme taky rády (dovoluji si mluvit i za ostatní.

    Je moc příjemné mít takové ... třebas i tajné ... útočiště ... místo, kde je možno na dálku pohladit na duši, pokochat svůj zrak a k tomu ještě příjemně poklábosit ... a dokonce si třebas i vybudovat NOVÉ PŘÁTELSTVÍ ...

    A za všechno tohle úžasné, co lze vzniknout okolo "pár ručně zhotovených věciček" může naše Vlaaaaaadůůůůš :o)

    Já VÁS mám žeeeeny moje milé rozmilééé téééž RÁDA!!! Jitůš

    OdpovědětVymazat
  14. Kocham te Twoje laleczki;)
    Używasz takich ciepłych kolorów jakie ja właśnie lubię, dlatego te prace są takie cudne.
    Czasami jestem na siebie zła bo zamiast szyć to ja cały czas przeglądam Twojego bloga, ale nic na to nie poradzę jak mi się one tak podobają.

    OdpovědětVymazat