čtvrtek 3. února 2011

... a zase ten GREEN GATE :o)



16 komentářů:

  1. Ahojda ženo.

    Tééda holky zaječí jedou někde na party,že? Jsou krásně vyšňořený. Moc jim to sluší.
    To je přímo - né jarní volání, ale už letní.

    Pa pá S.

    OdpovědětVymazat
  2. They are so cute! A pair of awesome rabbits. Lucky those people who will get them! Good job!

    OdpovědětVymazat
  3. dobrý den měla bych zájem máte tak mooooc krásné výrobky.Mohla by jste mi napsat cenu vera.bejrova@seznam.cz moc děkuji a přeji pěkný den.Věra

    OdpovědětVymazat
  4. So schön und so tolle Stoffauswahl. WOW, dein ganzer Blog ist zum träumen :o)
    LG Angelika

    OdpovědětVymazat
  5. Vladěnko Vladěnko ....boooože to je krááása, to je krááááása, to je kráááása ... já nemám normálně slov .. jsem z toho celý pryč ... to je tedy nádhera, až se mi z toho podlamujou kolena ... juchůchuuuuuůů ... venku šedo, na zemi bílo, fouká tam severák a já si tady hraju svůj cajdák ... nožičky v teple, v hrnečku čaj, na netu prohlížím Vladěnčin ráááj .... no není to skvělé?? ... to je prostě báááječný den ...
    Tak krásný den i Vám všem Jíťa

    OdpovědětVymazat
  6. Vhauuu ženýýýýýý...tak doufám, že taky já jednou píšu komentář jako první :-)))))) Zaječí slečny jsou úúúúúúžasnéééééé obě a nejen proto, že mají nádherné šatečky z nádherných láteček a rozkošné botečky, ale především proto, že mají to neodolatelné Vladěnčino kouzlo ... mají navrch veliký kus srdíčka a jsou prostě strašně moc moc krááááááásnýýýýýýýý a Vladěnko jednu takovou bych určitě jednou ráda měla...obě jsou nádherné...
    Koukám že ta vlevo je volná....uf, uf....a mám o čem přemýšlet :-))))))))
    Pusýýýýýý Venda

    OdpovědětVymazat
  7. Ty bačkůrky ... to bolerko ... (ty moje duchaplné komentáře :-) ... )

    OdpovědětVymazat
  8. oh soo sweet rabbits!! I love this pair!! simply fantastic
    hugs
    Astrid

    OdpovědětVymazat
  9. che carine !!quanto sono belle!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. no ty tedy jsou fakt supeeeer, jak to Vladko delate, to je neskutecny, mate zlate rucicky....to je takova nadhera...
    ja chci taky...

    OdpovědětVymazat
  11. Ježííííííííííííííííííííš, ty jsou tak tůze krásnéééééééééééééééééééé
    Nádhera veliká
    Moc tě zdravím Vladěnko
    Kač a spol.

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem se chodím kochat, nádhera!!!!!

    http://atevit.blog.cz/

    http://atevitart.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Twoje prace to sama słodycz a ja jestem wierną fanką pozdrawiam .Polska

    OdpovědětVymazat