pátek 4. března 2011

...jedna obyč žena andělská - přírodní :o)

12 komentářů:

  1. KRÁSNÁ ŽENUŠKA. PŘÍRODNÍ MÁM NEJRADĚJI.
    ALE NAROZENINOVÁ SE MI LÍBÍ NEJVÍCE. NÁDHERA.
    PŘEJI POHODIČKOVÝ VÍKENDÍK. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda andělko Vladěnko,

    ta je tuze krásnáááááááá, jemná puntikatá.

    Krásný víkend Tobě i celé rodince

    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím všechny odpočatá a nabitá energií z hor! Bylo tam tak krásně, ani domů se nám nechtělo.....jednou si ...třeba....možná...snad...koupíme roubenku na horách...to je jeden z mých pošetilých snů :-))))))))
    Andělka je ...krásná...obyčejná a nejkrásnější. Tak jako v životě...ty nejobyčejnější věci (a nejen věci) bývají nejkrásnější.
    Krásný sluníčkový víkend všem...pusýýýýýý Venda

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vladěnko, no páááni tak to je dívka do placu ... a Ty napíšeš obyč .. to není žádná obyč, vždyť je tak nádherná a skvostná. Jak se to říká, v jednoduchosti síla?

    Přeji Vám všem ženy moje milé krásný snad i sluníčkový víkend. Včera tady u nás bylo taaak nádherně, sluníčko, ptáčci, sněženky .. ach ach ach. A viděla jsem už odlétat vrány, tak že by ženy fakt to jaro už přišlo? Pojďte ho se mnou ven hledat ... mějte se hezky Jíťa

    PS: píšu do notýsku černý puntík účnici Žandě, Romance, Zuzce

    OdpovědětVymazat
  5. Nééééé,nechci černý puntík!!!!!
    Hned napravuji,ženy mé nejmilejší!!!!
    Já se tady opravdu každý den kochám nad krásou,kterou umí vytvořit jen Vladka,ale nějak mě nenapadalo,co bych vám chytrého či vtipného napsala!!!
    Takže holky pište at se můžu usmívat(až řehtat) a Vladí,tvoř at se mohu kochat nad božskýma stvořeníma,který umíš jen TY a proto jsem tady neustále nalezlá!!!!
    Pa pa zdraví vás z krásného sluníčkového dne Romča!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jééééééééé Romanko, mám to stejně :o)
    Taky nevím co vtipného bych občas napsala a tak raději nenapíši nic ... (no na Žandu prostě nemám, jejích kvalit nedosahuji, ani po její kotníky) ... se ví :o)
    Po pravdě, děvčata jsem někdy ráda, že se vůbec k ránu dovalím do postele! Mám teď tolik práce, že zase tak trochu prostě nestíhám .........
    Moc prosíííííííííííííííííím o omluvu, polepším se, hnedle jak to půjde !!!
    Buď se tady budu smát a s vámi psát a nebo vám sem vkládat fotky :o) ... oboje nejdeeeeeeeeee ... já teď musím makaaaaaaaaaat jako šrouuuuuuuuuuuuuub ... aby bylo co fotit :o)))))))
    Jitůůůůůš, Kačenko, Bohdanko, Romíkůůůů, Žandooooooo, Sabríkůůůůůůůůůů, Vendulkooooooooooo a všichni ostatní ... jste moje zlatíčkaaaaaaaaaaaaaa a já tak strašně moc ráda čtu ty vaše komentáře :o)
    Děkujuuuuuuuuuuu nejen za ně :o)
    Jsem ráda, že vás tady mám :o)
    Únor je pro mě jeden z nejkritičtějších měsíců v roce, ti co mě znají blíže - ví proč ... a tak jsem ho další rok přežila (ten únor) a pomalu se vracím k tvoření, chytám energii, elán, optimismus!!!!
    Chmury a splíny musí prýýýýýýýýč, po té zimě :o)
    A bude jarooooooooooooooo!!!
    Už brzýýýýýýýýýýýýýýý :o)
    Juhuhuhuhuhůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů :o)
    To si moc přejůůůůůůůůůůůůůůůůů :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Vendulko, přesně tak - ty nejobyčejnější věci na světě jsou většinou ty nejkrásnější ... a taky nic nestojí!!! :o)
    Vítám vás z hor :o)))))))))))
    A šup sem z nabidou energií :o)))))))))
    děkujemeeeeeeeeeeee :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Jíťo, tak sněženky na zahradě stále vyghlížím, ale u nás níííč :o( ... zatím nič :o(
    Krásnou neděli vám všem :o)

    Vladuš

    OdpovědětVymazat
  9. Do prkýnka, jak černý punťa ?!? Náhodou, já tady psala u minulé bandy zajochů komentář (č.4 pro přesnost a kdyby někdo náhodou neuměl najít), a jelikož mi nikdo nenapsal ani "zduř", tak jsem usoudila, že držíte bobříka mlčení - pravda, je to v naprostém rozporu s ženskou náturou, divila jsem se, ale - prostě jsem si řekla, tak to je...Tak mlčím solidárně s váma, andělce jsem hned ten den, kdy ji tady Vladí uvedla do společnosti nás (jistě príma bab) pošeptala "ty jseš ale hezká"...a mlčela dál...nóó, a žalovníček Jíťa mě hnedle nahlásí a ještě přidá černý punťas...bych se na to nejraději....velebnosti....:-))))
    Vladíí, omluva se nepříjímá - musíš dávat fotky a taky s náma debatovat....:-))))))..nó, předsedo máš těch funkcí požehnaně :-))..dělám si prču...samozřejmě píchej do textilu o sto6, ať se dočkají čekající babulíny...
    p.s. posílám zdarec Jíti (punťas budiž odpuštěn),Vendýý,Sabríkovi,Bohdě,no samosebou Romíkovi tiež, tobě taky předsedo - se rozumí...nóó a Zuzík...tiež :-))) Tak čest Žanda :-)

    OdpovědětVymazat
  10. ... jéééééééééééé, ahoj Žanetkooooooo a všichni ve spolek :o)
    ... poslušné hlásím, že já počebujuuuuuuuuu Tvojí - vaší pravidelnou dávku nadsázky, humoru, ironieeeeeeeeeeee a mega legraceeeeeeeeeee - přeceeeeeeeeeeeeeeee :o)
    ... s tím a vším ostatním se mě i nám všem tady lépe žijeeeeeeeeeeeeee :o)
    ... no že jo holkýýýýýýýýýý?!?!?!?
    ... já a mé ženy andělské vás moc zdravíme, sladkou nocku přejeme, případně krásné dobré ránko :o)
    ... mám jich tady okolo sebe mrakyyyyyyyyyyy, fáze příprav ženy teď panuje ... tzn. nejen noha - ruka andělská... kam se podíváš :o))))))))))))
    ... musím ještě hodně čarovat, aby z nich byla andělská to děvčata, paní a slečny :o)))

    ... předseda tedy slibuje, že se polepší :o)
    ... ale o víkendech to nevyjde holkyyyyyyyyy, bo já mám tak velkou smečku, že mě nenechá ...

    ... dětí jak smetííííííííííííííí :o)
    ... a ten čas tak letíííííííííííííííííí :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné pondělní ránko mé milé,

    chtěla jsem vám hnedle ráno vložit nový zajícový příspěvek - fotky, ale bohužel na serveru jsou nějaké problémy a nejdou vkládat nové příspěvky - fotografie ...
    Hnedle jak to obnoví, tak vložím :o)
    Zatím přeji aspoň parádní vykročení do nového týdne a sluníčko nejen na duši :o)

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojte soudružky devčata. Ten čierny bod ma teda prekvapil, nakoľko som nevedela, že aj mňa tu čakáte a že sa tu účasť normálne sleduje a počíta a že kto nenapíše, akože tu nebol? No poslušne hlásim, že na "Slovensku tiež" veľa roboty, a nakoľko už vykukuje aj slniečko, tak sa presúvame aj do exteriéru, ktorý máme veľký ako futbalové ihrisko a treba strihať, strihať a strihať.... Čiže vidím to tak, že s pribúdajúcimi slnečnými lúčmi, bude klesať moja účasť nielen tu, ale celkovo aj čas strávený na PC. Ale sľubujem, že keď nebude času, tak aspoň napíšem odkaz "bola som tu, pokochala som sa a myslím na vás". No neviem či mi to "matka predstavená tohto blogu" schváli (keď už Žanetka hodila do placu slnko, seno ....). Pá zo Slovenska Zuzík

    OdpovědětVymazat