pondělí 14. března 2011

... pro Ilonku





 

17 komentářů:

  1. Ahojda má milá.

    Krásná přírodní vlna. A ten kočáreeek - uuuha to je nádhera.

    Krásný sluníčkový den
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  2. Háá a jsem druhá, druhááá..chichichi :o)
    Ženy moje milé rozmilé, dobré den vám přeju, to máme venku krásně a celý víkend bylo krásně ... a já venku potkala berušky, včeličky, mravenečky a jiné zvířectvo ... takže choolky JARO je fakt tuuu!!!

    Vladěnko, panenko ... "můj s mojou" jsou zase tůůůze krásní, ta přírodní je prostě přírodní :). Zaujaly mne ale knoflíčky srdéčkové na kabátku frajíra ... ty jooo .. ty jsou parádní.

    Ženy tak krásný začátek týdne, ať nám sluníčko svítí a už kvete kvítí .. papa Jíťa

    PS: večír přijdu zkontrolovat docházku účnice :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že jste holky přes víkend trénovaly sprint a sebraly mě první místo....ty ty ty, to se dělá ?!? No, bronz je taky hezký...i když než to odešlu, tak mi ho některá čmajzne :-) Chci vám všem poděkovat za pochvalu mých blbých keců ve vašich minulých komentářích - mě vždycky přepadne velká pokora, když si to přečtu, protože fakt, že můžu někde vypouštět ty svoje bláboly, a ještě to je někdo ochotný poslouchat...to je pro mě bonus jak hrom !! A znova opakuju, že já stejně řvu při těch vašich :-)) Zuzčiny létající tomahavky za oknem (pronesené v měkké slovenštině), Vladčina koprovka v kapsičkách (dobře si to vymyslela :-), Jítiny pravidelné zpívánky,komentíky Romíka, Vendý,Sabríka..na Marušku jsem zapomněla..no snad mě rozumíte :-)
    A taky nesmíme zapomenout na to, že můžeme žvanit v tak krásném prostředí, dneska nás poslouchají dva naprostí Ilončini pohodáři..no, koukám, že andělský chlopík si vzal polštářek, to bude za chvíli v limbu a nám bude tvrdit, že nespí, ale přemýšlí...(jak typické pro ....).
    Jinak jsme byli včera taky na vycházce, bylo sice větrno, ale jinak teploučko. A při venčení jsme nepotkali tedy skoro žádnou havěť (tak jako Jíťa), kromě ptáků, kteří řvali osto6, a jeden byl tak rozjařený z toho jara, že hodil bobka shora na naši kámošku...když se rozčilovala, tak jí říkám "Jani, prosím tě, utři to pidihovno, a děkuj Bohu, že nedal křídla kravám..." Takže de facto byl včera vydařený den :-))).....i přes malé estetické nehody :-)))) Mějte se hezky, ať vám všechno odsejpá jak má, a ať se vám daří !!!! Ahojá Žanda :-).......bronzová....třetí.........počkéjté příště vám to natřu !!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. C'est magnifique, quel raffinement dans ces si jolies créations

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych brala takovej pěknej polštářek.Jsem po dvanáctce a ještě jsem se nedostala do postele.Ale kdybych sem nenakoukla,tak neusnu.Hajánkové andělský nádherný pohodáři.Tak papa medajle jste mi vyfoukli tak jindy.

    OdpovědětVymazat
  6. Jéééé,šesté místečku,to mě vůbec nepřekvapuje!!!! To JÁ mám pokaždé,takže už nezápasim o první ani druhé a vlastně ani o třetí,protože mám pocit,že musím být první,ale vždycky se dostanu až od pátého dále!!!! Jinak děvčata JARO bušíííí(neklepe),o víkendu to bylo tááááák nádherně,že jsme s prckem stihli snad úplně vše,parfumérii v Tescu(Vladííííí,mám ji),látky v Ikei(postoupila jsem ze šití potahů na polštářky na šití pytlíků),prochajdu po sídlišti,první vyjíždku na kole a ZOO!!!! Prostě nádhera!!!! Zdravím vás ženy mé rozmilééééé,pa pa Romča!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Holčičky milovaný, rychle spěchám nerada bych měla černý puntík za docházku :-)))) Ale dnes tak trošku ve spěchu, odpoledne nám odpadlo školení a tak jsem se pustila do nějakého jarního tvořeníčka. Ale nakouknout musíííííím to je jasnýýýýýýýý :-)))))
    Přírodní páreček je úžasnej vymazlenej. Andělák vypadá na chlapa s velkým srdcem a otevřenou náručí a andělka je z něj taky celá paf, až se jí z toho zatočila nejen hlava ale i vlasy :-)))) Jsou prostě dokonalý pár....Ilonka se mááááá :-)))))
    Romíku musím vyřídit pozdrav od Jany, byla překvapená, že jsme se našli a že si ji pamatujete...sympatie evidentně oboustranné :-)))
    Taááááák a dnes to zakončím písničkou,tuhle si teď pořád broukám a pouštím dokola....
    http://www.youtube.com/watch?v=WT2yQ1kRUUw
    To si andělka broukat nemusí....andělák je její :-))))
    Pusýýýýýý Venda

    OdpovědětVymazat
  8. du machst wundervolle Sachen, alles gefällt mir so sehr, irgendwann möchte ich auch so schöne Dinge machen können.

    Liebe Grüße

    Christine

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný dobrý večííííííííír děvčátka moje :o)
    Srdečně vás všechny zdravím ...
    žando, já jsem se zase nachlámala, normálně jsem si představovala to "ono" na té hlavě ... a hlavně ty Tvé komentáře, já normálně vidím jak to "ono" od tí krááááááááááfičkýýýýýýý letí oblohou ... :o) ... bych byla u země :o) ... kdyby na mě spadlo :o))))))))))))

    Jooooooooooj Romčo, tak to jsem ráda, že jsi jí sehnala :o) ... doufám, že se Ti nepřevoní, mě tedy už víc jak 20 let néééééééé :o)

    Sabríku my to už probraly nejen virtuálně :o) chiiiiii ... ta barva vlasů je ale fáááááááááácht dobrá :o) ....... moc se mi líbí, vypadáš jak dračicéééééééééééééééééééé :o)

    Vendulko, já jsem taky pořád jak brouk Kvapník, ale jaro je už tadýýýýýý, jak píše Romča, přímo bušíííííííííííííí :o)
    Bude líííííííííííp :o)

    že jo Jíťoooooooooooo??? I jak ti ptáčkové zpívají, to je paráda :o)
    Já dřela o víkendu na zahradě, pohádka :o) ... už mi to chybělo ... budu jí teď muset holce věnovat víc času, je po té zimě chudák v zuboženém stavu ...

    Přeji krásný večííííííííííííí, noc i den :o)
    A PRÁCI ZDAR!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý večír všem ženy moje milé rozmilé,
    docházka zkontrolována, úkoly snad hotové a tak už jen popřát dobrou noc .. tak tedy dobrou noc účnice :o)

    http://www.youtube.com/watch?v=Vbg34Z3bHno

    http://www.youtube.com/watch?v=-fORuwYBL8c&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=aajrBPKAcDo

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné dobré ránko všem.

    U nás je slunéčko - a ne jen Vladěnku čeká práce na zahradě.
    A ta Tvoje dračice se teda tůůůůze nasmála. Já jsem tak mírumilovný člověk. Ono se to vymyje a zase budu jako dřív.

    Jo Romča sehnala - to je vůně co? Nemá chybu.
    Žando - sprint jsem netrenovaly, ale začnem. U mě to je ránní kafíčko a čtení idnes a Vladěnčina blogu.

    Krásný sluníčkový den všem přeje
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojá babulíny :-),
    jdu vás všechny kvapem (ty bláho, že bych byla taky z řádu hmyzu kvapíkovitých ?) pozdravit, koukám, že noví tvorečci nejsou vystaveni, a tudíž nemusím ostudně dobíhat mezi posledníma :-))...
    Koukám Vladíí, že ti představivost pracuje naplno (pravda vidíme to denodenně) i v jiném směru :-))), já to mám stejně, někdy to je katastrofa, protože když mě něco přepadne ve chvíli, kdy je třeba být "solidně vážný", tak to je prů...švih :-)) Jinak krávu bych asi nerozchodila, jednou mě pokadil plnou dávkou holub, když píšu plnou dávkou, tak tím myslím, že měl ten brkoš asi týdenní zácpu, sežral v parku na co přišel, a pak to s velkou pompou shodil přímo do mých vlasů...Takovou pecku do hlavy jsem teda ještě nedostala, a řeknu vám, že vymýt z vlasů holubí hovňous je pořádná makačka...já vím, je to nechutné :-))))) Navíc se mě to stalo v Olomouci, takže jsem rychle zalezla do první putyky, přešla lokál jako dáma (s hovnem na hlavě..), snažila se nevnímat ty řeči "co to tam má..." - pravda,když bych odpověděla "hovno", tak bych vlastně nebyla ani vulgární :-) - a letěla to na voňavý hospodský záchodek vymýt..chuťovka. Po celou dobu při mě "věrně" stála má kamarádka Katka, jejíž "pomoc" se zúžila na záchvat smíchu a totální neschopnost cokoliv udělat...no vlastně, darovala mi kapesník...vrátit ho už nechtěla...:-)))) Tudíž krávu bych opravdu nerozchodila jakožto ani čápa :-)))
    Jinak holkýýý, já se "TÍM" voním taky !!!!! A voní to opravdu hezky :-)) Pá všem, u nás se nějak začíná zatahovat....Takže zdar, a bacha na ptáky !!!!! Všeho druhu !!!!! :-)))) Žanda :-)

    OdpovědětVymazat
  13. No tak to jsem se pořádně pobavila na cizím neštěstí.Protože,mít ptačí trus ve vlasech je opravdu chuťovka.Ono se to tam tak pěkně matlá.Já bych mohla vyprávět.Mám žakouše a když byl malý přistával mi na hlavě a vůbec nebyl vychovaný.Dnes už dělá jak on říká eeeééééé nebo euši na jednom místě,takže neni tak velká spotřeba šamponu.Papa

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojte ženy, včera ráno a i večír jsem Vám tu psala takový dlouhý komentář a ani jeden se mi nezveřejnil, sáákra to je pech :(.
    Nicméně Vám přeji krásný den, u nás prší, je pošmourno a tak nějak smutno. Jsem se včera koukala na TV zprávy a jsem z toho taková rozpoložená,ubrečená.
    Co nás to na tom světě ještě čeká a jací lidé kolem nás chodí .. ach jo.

    Vladěnko žiješ nám? Jsi v pořádku? Je mi smutno po Tobě žínko naše milá :).
    Tak papa Jíťa a dnes jednu na zlepšení nálady http://www.youtube.com/watch?v=OgMAFXaVOXk&feature=related

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky babulky,
    dneska to je fakt na smutnou notu, jak píše Jíťa, včera jsme se dozvěděli všichni, co mnozí asi tušili, ale pořád tak "nějak doufali". Někdy si fakt říkám "Bože odpusť, ale starozákonní oko za oko, zub za zub, mělo něco do sebe..."....Jenže tak nějak uvnitř člověk pak slyší "a co by z nás bylo...kam by to vedlo.." Smutné je to, že od toho tady mají být ŘÁDNÉ A FUNGUJÍCÍ ZÁKONNÉ TRESTY, které jsou bohužel mnohdy směšné v porovnání s činem...Teď si myslím, že hodně lidí myslí na rodiče, protože ti si doslova procházejí peklem..a já se modlím, ať tak těžkou věc ustojí...:-(( Jíťo, někdy to je beznaděj, ale právě proto je důležité, aby si člověk vzpomněl i na ty dobré duše kolem sebe a hlavně nepřestal věřit, že dobří lidé ještě prostě jsou a existují...i když se to někdy nezdá, viď ?!?
    A o Vladíka pistolnici se neboj, žije, šijí s ní všeci čerti - před chvílí jsem si od ní přečetla maila, a následkem toho jsem si skýpala své hrudní airbagy rozcumlanou nutelou...:-)) Takže všem kromě pozdravu i víru a naději.....Žanda :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoja holčičky moje :o)

    Moc se OMLOUVÁM, ale chytla mě záda ... sotva lezu, jezdím na fyzioterapii a musím se dát dohromady ... do těch čarodejnic :o)))))) přeceeeeeeeeeeeee :o))))))
    Tož nebude tady před vámi lézt po čtyřech stařenka v troskách, no že to nechceteeeeeeee???
    Fotky výrobků právě dodělaných nemohu zatím vložit, neboť bych zkazila překvapení a majitelka by si neužila to první BÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁF při vykouknutí z balíku :o) ... a jak píše Žanda, následný otřes mozku o strop či boule na hlavě ... :o))))))))))
    Dělám si legraci, ale jen že čekám až balíček doputuje k jedné bezvadné ženské :o) ... pak vám je sem dám, slibujuuuuuuuuuuuu :o)
    Jinak se snažím trochu odpočívat, neb šití mi bylo pochopitelně zakázáno ... :o(
    No a co myslíte? Mělo to význám??? .... mi ho zakázat :o))))))))))))))))))))

    PŘEJI KRÁSÝ DEN A NESMUTNĚTE!!!!!!!!!

    BUDE LÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍP!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Ženy ahoja, tak jsem právě dokončila denní práce .. buchtičky k šodó jsou v troubě, pračka pere, muž a dítě spí, venku prší, tma jak v noci, tak je chvíle na rozjímaní a kochání se.
    Vladěnko děkuji, že jsi o sobě dala vědět, myslím, že i ostatní účnice budou klidnější. Heled záda nepokoušej a pěkně poslouchej.

    Žani jsem ráda, že o Tobě můžu říct, že jsi jedna z mála těch DOBRÝCH DUŠÍ a LÁSKYPLNÝCH lidiček ... DĚKUJI!!!

    A propó cecíky jsem si počunila taky a zrovna tím mlíkem .. chichichi :o)

    Tak ženy ahoja bábenky ... Jíta

    OdpovědětVymazat