čtvrtek 7. dubna 2011

Zaječí rodina pro Stáňu ...



8 komentářů:

  1. Krásné dobré ráno Vladěnko a krásný den ženy moje milé rozmilé,
    teda ženooo to je ale páraček krásný, aaaachh aaach ... no heleď jako trefilas je úplně suprově, jen teda já nejsem Stáňa, ale jinak celáá jáá .. chihichichiii :o).
    A jak pokračuje Vaše přestavba kuchyně? Akce boro boro ve velkým?
    Mějte se ženy moje krásněji než nejkrásněji. Já jsem Vám jak po koťatech .. už několikátou noc jsem pořádně nespala. Ráno jsem se u zrcadla až lekla, jestli mi někdo nestojí za zády :o). No chrůůza .. chii

    PS: holky a propó, když jsme u těch kuchyní ... nemá některá z Vás doma takový ten keramický dřez z Ikey? Mně se strašně líbí, ale zajímala by mne funkčnost, údržba, co je potřeba pro instalaci. Děkujííí zlatěnka

    http://www.youtube.com/watch?v=2M-2BFS6Jxc&feature=relmfu .. holky to je sexy chlap, coo? Aaach :oD

    OdpovědětVymazat
  2. Hej,

    thank you for your lovely comment!!!!

    You make wonderful Tildas!!!!

    Many Greetings from Germany! Katja

    OdpovědětVymazat
  3. Oh, I like this rabbit family. You make so wonderful dolls. Everytime a pleasure to see them.
    Greetings from germany
    Gisela

    OdpovědětVymazat
  4. No rodinka k pohledání,taková ideální, harnimická!!!Jako u nás doma chiiiichiii!!

    OdpovědětVymazat
  5. Žvatlám oprava HARMONICKÁ!!Papa

    OdpovědětVymazat
  6. Rodinka je opravdu krásná...:o))))radost pohledět.
    ...Ivona
    ...p.Jitko keramický dřez z Ikey mám asi 2 rokem na údržbu není náročný stačí jemný písek na nádobí
    a vypadá stále dobře...

    OdpovědětVymazat