úterý 9. srpna 2011

... překonávám sama sebe, snažím se :o)



Když jsi na lodi života bez plachet,tak vítr není sluha, který by Ti pomáhal. Náhoda řídí Tvé další kroky a proto měj u sebe alespoň vesla, když se chceš prát o své bytí a nebytí...

10 komentářů:

  1. moc pěkné (a zelená je dobrá :-) )

    OdpovědětVymazat
  2. Neskutečná nádhera,vše tu máte nádherné!!!Musela jsem si Vás dát do nej nej blogů :-)
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  3. hola
    que preciosidad, me encantan tus trabajos
    un saludo

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny andělky máte nádherné i v zeleném :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Vladíííí...ženo naše zlatá andělská...koukám, koukám, pro Tebe opravdu neobvyklá barevná kombinace ....a stejně jsou holky andělský opět krásný tím kouskem Tebe, co do každé vložíš :- ))))) Jsi prostě skvěláááááá, úžasnáááááá a já Tě moc moc obdivuju. Já se taky trochu činila...inspiraci u Tebe nabrala, ale mám se ještě mnohé co učit.
    Přeji krásný zbytek léta...i když počasí je spíš podzimní, ale Ty si to sluníčko nosíš v sobě :-)))))
    A na andělské holčičky pro moje holčičky si ráda počkám...není spěch, až budeš mít čas a hlavně chuť mi je ušít....počkám a ráda, však víš :- )))))
    Pa pa pa...pusýýýýýý Venda.

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsi se neozvala... Ale vidím, že to dopadlo dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  7. ... "DĚKUJI" ... dětský smích, cpt. J. Sparrow, "myslím na Tebe" a NUTELA (moje nejlepší kamarádka, co mě nikdy nezklame) - pomohou vždy :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Vendulko, holčičky budou :o)
    Moc Tě zdravím a krásný zbytek prázdnin vám všem :o)

    OdpovědětVymazat