neděle 9. října 2011

Nostalgie ... :o)))


Steve Jobs: "Váš čas je vymezen, takže jím neplýtvejte a nežijte život někoho jiného. Nenechte se polapit představou, že je nutné žít podle toho, co si myslí jiní. Nepřipusťte, aby šum jiných názorů přehlušil váš vlastní vnitřní hlas. A to nejdůležitější: mějte odvahu jít za svým srdcem a svou intuicí. Těm je nějak jasné, čím doopravdy chcete být. Všechno ostatní je druhotné."

8 komentářů:

  1. Anjelička je nádhernááááá, idem pozrieť viea :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Recently, I fell in love with the Tilda’s world, and although I don’t know how to sew, I'm trying.

    Please, visit my blog(www.amopapel.blogspot.com) and tell me what you think about my creations.

    I am an admirer and follower of your beautiful work.

    OdpovědětVymazat
  3. Vladííííí...já už se snad po tisící snažím napsat komentář, ale nějak mě to nechce k Tobě pustit!!!! Ach ta technika :- )))))
    Andělička je kouzelná, vymazlená do každého detailu...já bych taky chtěla umět tvořit jako Ty : -)))))) Jenže když posadím doma svůj výtvor vedle Tvého, je ta moje nedokonalost víc než jasná....na Tebe Vladi prostě nikdo nemáááááá....jsi nejlepšííííííí...:- )))))
    Tak snad už to půjde vložit!!!
    Krásný zbytek neděle, Venda.

    OdpovědětVymazat
  4. Мне очень-очень нравятся все ваши куклы!Я просто в них влюблена :)))

    Opravdu moc rád všechny své panenky, já prostě miluju je:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Привет из России))) Очень нравятся ваши работы, вы Мастер с Большой буквы!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat