čtvrtek 30. srpna 2012

Arnošt :o)

"Z mého pohledu je dobrá a prospěšná jen ta emancipace, která zvýší úctu ženy ve vašich očích, aniž by snížila přitažlivost pro jiné vaše orgány. Ženská, o kterou nikdo nestojí, přece nemůže mít z emancipace žádnou radost." Jan Werich :o)))

5 komentářů:

  1. Sláva Arnoštovi-je nádherný!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééééé.....ten je :- ))) Já je fakt milujůůůůů ty Tvoje chlapíky andělský....už jsem to asi psala, ale zkrátka si nemůžu pomoct ...hihihihihi :- )))
    Já finišuju s přípravou na nový školní rok a taááák mi ty prázdniny utekly...dala bych si je ještě jednou :- )))
    Dobrý vstup do nového školního roku i Tvým školákům a hlavně paní učitelky ať nezlobí ;-)Tuším dobře, že Maxík už bude druhák? Já mám už třeťandu a předškolačku...toto letí...
    Měj se moje milá krásně, občas nám něco krásného zase napiš a hlavně ušij, ať se můžeme rozplývat :-)))) Pa páááá Venda.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoja paní "učitělnica" :-DDDD
    Srdečně zdravím a posílám moc pozdravů ... za vytrvalost a přízeň píši jedničku s hvězdičkou a ještě 2x podtrhuji :-*
    Jinak Maxík je už také "třeťák" Vendulko, utíká to - utíká ...

    A PRO VŠECHNY: ... holky nebojte, makám až se ze mě kouří, jedu už VÁNOCEEEEEE - andělé budou, budou - jářku, že budouuuu :-DDD

    PŘEJI VÁM VŠEM KRÁSNÝ ZAČÁTEK ŠKOLNÍHO ROKU, LÁSKU A ZDRAVÍ ! ! !

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré odpoledne.
    Už dlouho obdivoval svou práci! Jaké jsou jemné a krásné!
    Jsem z Ukrajiny a také šít panenky :)
    Řekni mi, prosím, co řetězce používáte na vlasy? Miluji tyto načechraný vlasy :)
    Děkuju.

    OdpovědětVymazat