úterý 23. října 2012

Vidím svět růžově :-)

Když od vás odejdou určití lidé nebo určité zážitky, není potřeba snažit se to chápat nebo prosit je, aby zůstali přítomni ve vašem životě. Pokud odejdou pryč, vezměte to jako přímý signál, že tito lidé, okolnosti a věci nejsou součástí plánu pro další úroveň vašeho života. Je to náznak toho, že váš život potřebuje něco mnohem víc a někoho jiného, a že život si jednoduše dělá místo. Proto obejměte svá Sbohem, protože za každé Sbohem dostanete mnohem hezčí Ahoj...  /Jerome Braggs/

8 komentářů:

  1. Vlaďko,
    chodím k Vám pro potěch oka a duše :-)
    Koukala jsem včera na MMB, že už tam zase řádí ,,mazací skřítek" ;-)
    Ještě, že většina šikulek má už svoje blogy, kde snad skřítek neřádí!
    Krásný podzimní tvořivý čas!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den, Vladěnko - a je ještě mnohem hezčí s Tvými citáty a andělským tvořením... Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Vladi, ďakujem za krásny citát, je akoby napísaný dnes pre mňa. Ešte že ma tak ukludňuje.
    Tvoja tvorba je krásna, mám ťa v záložkách a každý deň sa pozriem čo nového si nám pripravila.
    Krásny deň
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Zase je u tebe vše krásné-jako vždy!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Vladěnko...já bych táááák ráda viděla svět růžově....tak jako je krásná Tvoje dnešní růžová andělka...jen já v tuto chvíli nemůžu... nejde to : -(((
    Ale děkuju za dnešní pohlazeníčko, za úžasnou andělku, za krásné řádky a za energii, kterou tady člověk nachází :- ))) Venda

    OdpovědětVymazat
  6. Superfina y elegante, una maravilla. Felicidades. BESOS

    OdpovědětVymazat
  7. Vladěnko, já k vám chodím tak ráda, ............ty vaše andělky, jsou pohlazením na duši ..........Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Vladěnko,
    Ty mě nikdy nezklameš....Děkuji.Za tento citát, za fotky a vůbec..za to, že jsi.Langoška

    OdpovědětVymazat