čtvrtek 2. září 2010

... dárek


Tak to naše nejmenší  miminko Maxík usedlo včera poprvé do školních lavic. No jak jinak, měla jsem slzy na krajíčku, emoce, dojetí, pocity štěstí atd. Je to neuvěřitelné, jak ten čas letí a život běží... Nedávno se narodil a teď už je z něj jak říká on sám

VELKÝ ŠKOLÁK...

Skládám hlubokou poklonu všem učitelkám a učitelům, máte můj obdiv!
A ta naše paní učitelka :o) - je úžasná, skvělá, pozitivní, veselá, no prostě andělská, zrovna taková jaká je Andělka, kterou jsme jí s Maxíkem vyrobili :o)
Přejeme jí a všem ostatním andělskou trpělivost ve školním roce 2010/2011.
S naším Maxíkem - co to má všechno občas dost
 "na pohodu"
 si jistě užije :o)

Děkujeme ...

15 komentářů:

  1. Milá Vlaďko, čas nezastavíme. Včera jste měli hodně slavný den, ať jsou pohodové i dny následující! I já znám několik učitelek, které mají svatozář i ve dne. Měla jsem to štěstí, že se z učitelek mých dětí staly mé přítelkyně. To je potom radost posílat děti do školy.
    Krásný den, hzdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný dobrý den Helenko,

    děkuji za přání. Naprosto s Vámi souhlasím, máme totiž podobné zkušenosti Helí, co víc si přát :o)
    To je tak, když je někdo naladěný na stejnou frekvenci a prostě to funguje, i učitelky jsou lidi :o) a mohou být kamarádky :o) A jsou kamarádky, maminky, manželky, babičky...
    Přejeme krásné dny :o)

    Vlaďka a spol.

    OdpovědětVymazat
  3. Hello I sent you a mail about buying your lovely babies. Unfortunatelly you haven`t send me an answer. Please please are you selling them and how much are they cost for me in Turkey. I am looking for your answer....

    OdpovědětVymazat
  4. VLADĚNKO ,ANDĚLKA JE MOC KRÁSNÁ .
    DO ŠKOLNÍHO ROKU VÁM ,I VAŠEMU ŠKOLÁKOVI, PŘEJI HODNĚ SIL , TRPĚLIVOSTI A POHODY . AŤ SE DAŘÍ .
    MĚJTE SE PĚKNĚ ,HEZKY A PŘÍJEMNĚ .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Vladěnko, škoda že nejsem taky učitelka a nemám ve třídě žáčka, jehož maminka dělá takové krásy. Andělka je mooooc krááásnááá a já Vám přeji, ať se ve škole vše daří!!! Vlasta

    OdpovědětVymazat
  6. Vladěnko,
    taky bych chtěla mít ve třídě žáčka od tak šikovné maminky!!!!
    Andělka je úžasná a paní učitelka si ji určitě zaslouží!!!
    Přeju hodně zdaru v první třídě!!!!
    Hezký den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Jééééé Vladěnko...to je táááák milý :-))) jestli pak já budu mít mezi rodiči svých žáčků jednou takovou úžasnou maminku???? Nemusí nosit dárečky...to ne, ale člověk by se moc moc rád setkával jen s milými a pohodovými lidmi. Moje starší dcerka usedla do lavice první třídy a mám výhodu, že paní učitelka je vlastně i moje kolegyně....ale je to úžasný človíček se srdcem na dlani. Já jsem usedla letos za katedru poprvé po mateřské, tedy po sedmi letech a musím se pořádně rozkoukat, protože mám třídu, kde je velká převaha kluků, takže si připadám jak "matka pluku", učím na druhém stupni matematiku a fyziku...hi hi hi...u mě asi nečekaná aprobace, že???? A doufám, že to nějak vše zvládnu. Vaše andělky jsou krásným zdrojem pozitvní energie, srdečna a lásky, bez které se totiž kantořina dělat nedá :-))))Děkujíííííí a přeju ať se Maxíkovi ve škole líbí a ať se mu daří a dělá vám jen a jen radost...pa pa Venda PS:Andělka je úžasnááááááá!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Bohdanko, krásný dobrý večer, moc moc děkujeme za přáníčko, Maxík je zatím nadšený, jsem zvědavá jak dlouho mu to školní "nadšení" vydrží :o)
    Přejeme krásné dny a především ZDAVÍČKO :o)

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  9. Vlasti, krásný dobrý večer :o)
    Moc děkujeme :o)
    Už se chystám na Vaší Andělku :o)
    Přeji krásné dny, oz´vu se Vám :o)

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš, myslím, že každá paní učitelka si jí zaslouží, neb musí mít svatozář :o) ... aby toliko dětí jako smetí zvládla :o)
    Je to "řehole" :o)
    Hezký večer a děkujeme :o)

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  11. VENDA - "matka pluku" ... kterápak Venda??? Vendulko, to jste Vyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy????

    :o)

    ... já nevědla, že jse "úča! :o)))))))) chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :o)
    ... tak to Vás také obdivuji :o) a skláním poklonu :o)
    ... mě stačí ty moje 3 příšerky co mám doma ...

    ... krásný večer a hodně trpělivost :o)

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  12. Vladka I love your blog!!You are so talented and you use beautiful fabrics!!!regards from Poland!

    OdpovědětVymazat
  13. ciao sono Sabrina mi piace tanto il tuo blog ed ho deciso di seguirti,se vuoi vieni anche tu per un saluto nel mio blog,saluti da Lanciano Chieti ITALIA

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý večer Vlaďko,
    přeji Maxíkovi, ať se mu ve škole líbí. Je neskutečné, jak ten čas letí, totéž jsem prožívala i já vloni, když šla Barunka poprvé do školy :-) To jsem si to ještě užívala na MD. Letos už musela jít jen s tatínkem, protože já jsem vítala právě prvňáčky ve své nové třídě, teda nejen prvňáčky, mám oddělení, takže se čtrťáky dohromady :-) a Vás bych rozhodně jako maminku svého žáka brala všemi deseti - a to ne kvůli andělce :-)), která je překrásná a určitě musela zahřát u srdíčka!!! Hlavně bych si přála rodiče s podobným pohledem na svět, jako máte Vy, neskutečně milá, nabíjející energií - i když se neznáme osobně, mám pocit, že z Vás to sluníčko úplně vyzařuje!!! Upřímně závidím - i když se to nemá :-))- Maxíkově paní učitelce :-)) Přeji Vám spokojeného školáka, co víc, si můžeme my maminky přát :-))
    Mějte se moc hezky Bára

    OdpovědětVymazat