pátek 25. března 2011

Přírodní .................




... dnes bude krásně holky, užívejte sluníčkového dne :o)
Přeji krásný víkend :o)

5 komentářů:

  1. Že by dnes první??????
    Každopádně se kochám Vladi, je to zase krása....vždyť Ty to ani jinak neumíš. A přírodní je prostě nádherná barva, která se snad nikdy neokouká. Andělinka je kouzelná...ta moje je ve fázi rozpracování a pořád samá nedokonalost, ale už se těším, jak ji snad dnes dodělááááááááám. Pak prý mám ušít princezny...no to nevím, nějak moc mi ty moje cácorky věří, že to maminka zvládne.
    Holčinky zlatý přeju krásný víkend a budu se těši v pondělíííííína další anděslkou či zaječí nadílku.....pusýýýýý Venda.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný pátek přeji všem.

    já ty Tovje přírodní slečny miluju ze všecho nejvíc. Prostě - v jednoduchosti je krása.

    Krásný víkend tobě i celé rodince přeje
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  3. A já mám ráda úplně všechny,mají něco dosebe.Tak se mějte sluníčkově papa.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak koukám,že se to tu nějak zašprclo!!!Tak se koukejte ozvat nebo píšu černýýýý puntík!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Congratulations!
    All you do is beautiful. "♥"
    His work is perfect.
    Hug from Brazil for you.
    Alexandra

    OdpovědětVymazat