pondělí 28. března 2011

... pro Mariku :o)


Přeji všem krásný začátek nového týdne, i když nám sebrali tu hodinu ... :o)

7 komentářů:

  1. I love your tilda's, they are perfects!! Thank you for your great job!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vladěnko a děvčata.

    Přírodní chlopek - co ty mě to děláš ženo - je nádherný.
    A jinak dnes dávám černé puntíky - tož kde jste? " Nebo takhle? Kde jsiiii, kdejsiiii ....

    Krásný týden přeje
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tadýýýýýýý :-)
    Moc moc zdravím...já už dnes jeden komentík napsala, jenže se mi smazal :-(((( A já už pak neměla čas, musela jsem spěchat do práce...tak až nyní ....
    Musím se ještě pořádně pokochat chlapíkem andělským....je úúúúúúúžasnýýýýýýýýýý :- ))))
    Přeju krásný týden...hodně hodně sluníčka, hlavně do vašich srdíček....pusýýýýýý Venda
    PS:Žaníkůůůůů, holkýýýýý tak kde jste???? Bez vás je tu smutnóóóóóóóóó !!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj ženy moje milé rozmilé, hlásím, že jsem tu s Vámi celou dobu .. jen v pozadí, potichoučku. Udály se věci, které zase těžko vstřebávám. Nebojte brzy tu bude zpátky zase Vaše Jíťa Jitule.
    Mějte se krásně, se sluníčkem a láskou. Jíťa

    PS: černé puntíky se tento týden nerozdávají :)

    http://www.youtube.com/watch?v=bla4XstHnVo&feature=topvideos

    http://www.youtube.com/watch?v=1v1ywQSxRK0

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško...je mi líto, že smutníš.....tak na dálku objímám a foukám na bolístku, ať je co nejdříve dobře:-)))))))
    Sluníčko naše:-))))) Pusu tedy dnes jen a jen Tobě V.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je kráááááásnej miláček okřídlenej!!!Jiťulko drž se sluníčko naše,zase bude dobře!!!Vladdddí mít tak ty tvé šikovné ručičky!!!

    OdpovědětVymazat